Faceți căutări pe acest blog

marți, 24 iulie 2007

Alessandra Stoicescu si-a facut blog

"Mi-a luat ceva timp sa ma hotarasc sa imi fac primul jurnal din viata. Si taman p-asta sa-l fac pe net. De ce a durat atat? Pentru ca mi-e teama de penibil si de mimetism si de a face ceva doar pentru ca e la moda. De ce am nevoie de el? Pentru ca am multe de spus, pentru ca e un univers in care pot sa scriu fara limita de caractere sau timp”, scrie Alessandra Stoicescu pe blogul sau proaspat lansat. Cititi mai multe pe http://alessandrastoicescu.blogspot.com/

Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...