Faceți căutări pe acest blog

duminică, 19 noiembrie 2017

30 de hoteluri, în care doriți să vă stabiliți chiar acum

1. Astarte Suits Hotel, Grecia



2. Hotel Kakslauttanen, Finlanda





3. Ladera Resort, Sfânta Lucia




4. Laucala Island Resort, Fiji



5. Rayavadee Krabi, Thailanda





6. Homestead Resort and Spa, Statele Unite ale Americii



7. Hotel Ristorante Grotta Palazzese Polignano a Mare, Italia



8. Giraffe Manor, Kenya



9. Juvet Landscape Resort, Norvegia



10. Attrap Reves Hotel, Franta



11. Katikies Hotel-Oia, Grecia


12. Hotel Le Sirenuse, Italia



13. Jukkasjarvi Ice Hotel, Suedia



14. Cambrian Hotel, Elveția



15. Dedon Island Resort, Filipine



16. Shangri La, Franta



17. Villa Escudero, Filipine



18. Hotel-Restaurant Öschinensee, Elveția


19. Äscher Cliff, Elveția



20. Hotel Ubud Hanging Gardens, Indonezia



21. Montana Magica Lodge, Chile



22. Conrad Maldives, Insula Rangali



23. Manta Resort, Zanzibar



24. Hotel Вambu Indah, Indonezia



25. Hotel Fairy Chimney, Turcia



26. Hotel V8, Germania




27. Amsterdam Zaandam Inntel Hotel, Olanda



28. Hotel Wanderlust, Singapore



29. Hotel Free Spirit Spheres, Canada



30. Hotel Mirrorcube Tree House, Suedia



2 comentarii:

  1. Doamne ce peisaje frumoase! Abia astept sa calatoesc in astfel de conditii <3 Deocamdata mi-am propus sa cotrobai toata Romania! Am avut o mare supriza sa descopar ca mica noastra tara este plina de destinatii turistice care iti taie rasuflarea! Odata cu decizia asta am dat peste un site https://www.romanian-journeys.com/ .De aici ma inspir pentru noi destinatii :D Poate ajuta pe cineva, va incurajez sa explorati Romania!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anul asta mi-am cumparat telefon is laptop de la amanet, nu am mai dat banii pe ele noi... mi-a spus un prieten de https://www.amanetonline.com/ si asa am economisit bani si am mers in Grecia in vacanta! Altfel as fi dat toti banii pe telefon si pe laptop..

    RăspundețiȘtergere

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...