Google a anunțat la finalul lunii februarie că va face modificări privind algoritmul său de căutare și a declarat război agregatoarelor de conținut editorial, care nu au conținut propriu. Primele schimbări au început deja să apară.
Prima victimă importantă a noului algoritm a fost grupul Demand Media, una dintre cele mai cunoscute "ferme de conținut" din America.
Conform unor informații apărute pe site-ul publicațiie Forbes, în urma unui studiu realizat de Experian Hitwise, s-a descoperit că traficul site-urilor Demand Media prezintă mai puțini utilizatori veniți din Google, după ce a motorul de căutare a implementat noul update pentru algoritm, numit "Panda".
Hitwise a urmărit site-urile accesate de utilizatori imediat după Google.com. Astfel, în primele două săptămâni din ianuarie, 0,57% dintre utilizatorii care părăseau google.com intrau pe un site deținut de Demand Media, același nivel înregistrat și la finalul lui februarie, când au avut loc modificările.
Sursa
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”
Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...
-
How 2 change your Yahoo!Messenger password Pentru cei care nu stiu sa schimbe parola de mess...Vizionare placuta;) si nu mai cautati pro...
-
Scoate mesagerie vodafone Suni la ##002# si se dezactiveaza s au din meniul telefonului anulezi toate devierile.
-
Bebelusele de la 'Cronica carcotasilor' isi petrec vara in strainatate. Daca bebelusa Oana danseaza toata vara, de mai bine de patru...
Felicitari pentru faceti public acest lucru .
RăspundețiȘtergereMulte firme nu cunosc acest aspect ....
hmmm :-? nu stiam asta
RăspundețiȘtergere