sâmbătă, 30 aprilie 2011

Google a schimbat algoritmul de căutare

Google a anunțat la finalul lunii februarie că va face modificări privind algoritmul său de căutare și a declarat război agregatoarelor de conținut editorial, care nu au conținut propriu. Primele schimbări au început deja să apară.

Prima victimă importantă a noului algoritm a fost grupul Demand Media, una dintre cele mai cunoscute "ferme de conținut" din America.

Conform unor informații apărute pe site-ul publicațiie Forbes, în urma unui studiu realizat de Experian Hitwise, s-a descoperit că traficul site-urilor Demand Media prezintă mai puțini utilizatori veniți din Google, după ce a motorul de căutare a implementat noul update pentru algoritm, numit "Panda".



Hitwise a urmărit site-urile accesate de utilizatori imediat după Google.com. Astfel, în primele două săptămâni din ianuarie, 0,57% dintre utilizatorii care părăseau google.com intrau pe un site deținut de Demand Media, același nivel înregistrat și la finalul lui februarie, când au avut loc modificările.

Sursa

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru faceti public acest lucru .

    Multe firme nu cunosc acest aspect ....

    RăspundețiȘtergere