Faceți căutări pe acest blog

marți, 12 august 2008

Videoclip Tatone feat. Puya & Cabron - Fete Cu Stil

Noul videoclip Tatone (sau Young T) feat. Puya si Cabron nu a aparut din pacate pe nici un post de televiziune. Acest videoclip promoveaza Sud stil


Versuri "Puya feat Tatone & Cabron - Fete cu stil

imi plac fetele
imi plac fetele
de asta am iubite de toate genurile
tre sa ma vad cu monica
e serioasa
e fata stilata
lucreaza la banca
mereu aranjata
mereu parfumata
ai zice..
puya e prea cuminte aceasta fata
hmm..ma priveste pe sub ochelari
da are fantezii mai periculoase
ca ferentari
atunci cand beau ceva fierbinte
tiganca ma asteapta acasa cuminte
cu pielea ei bronzata
pune pasiune
vorbeste urat
da face numai lucruri bune
cu roxana parca as fi licean
vrea sa iesim in parc
fara golani
nu ii pasa de bani
vrea doar declaratii
nu vrea doar sex
ea vrea numai relatii
atatea fete cu stil
cu stil si sex-appeal
pe care s-o mai combin
c-am telefonu plin
a devenit din ce in ce mai greu
fiindca ca eu sunt unul singur
ele se schimba mereu
atatea fete cu stil
cu stil si sex-appeal
pe care s-o mai combin
c-am telefonu plin
a devenit din ce in ce mai greu
fiindca ca eu sunt unul singur
ele se schimba mereu
tatone cabron puya
pe asta n-o stii
pe bittul lui care
da din fund orice tanti
eu o prefer pe cati si catalina
vor sa le admir nu mi dau voie sa sting lumina
fara vorba
scap de garderoba
privirea mea perversa le aproba
am 17 ani
ele peste 18 anisori
si sigur
nu le mai prea plac
curvele de minori
se face dimineatza si fetele pleaca
realizezi cat de bine poa sa mearga
intr-o ora tre sa aranjez salteaua
ca vine andreea sa ne bem cafeaua
deci nu trebuie sa ma placi tu vere
atata timp cat ma plac ele
si nici macar nu vreau a ta parere
ca piesa asta nu e pentru tine
e pentru ele
atatea fete cu stil
cu stil si sex-appeal
pe care s-o mai combin
c-am telefonu plin
a devenit din ce in ce mai greu
fiindca ca eu sunt unul singur
ele se schimba mereu
atatea fete cu stil
cu stil si sex-appeal
pe care s-o mai combin
c-am telefonu plin
a devenit din ce in ce mai greu
fiindca ca eu sunt unul singur
ele se schimba mereu
eu personal
o prefer pe cristina
e nebuna rau
ii place viata
nu rutina
ii plac cluburile
ii place debandada
ii place anturaju cu alba ca zapada
ii plac fetele nu e geloasa
de asta mereu ajung cu ea
la menage a trois
fata nu sta la vrajeala
putin vin
o gluma doua
si hai pe camera iara
vrem sa precizam
ca toate personajele
din aceasta melodie
sunt absolut
fictive
cel putin numele lor
numele au fost schimbate
pentru ca barbatii lor sa nu si dea seama
atatea fete cu stil
cu stil si sex-appeal
pe care s-o mai combin
c-am telefonu plin
a devenit din ce in ce mai greu
fiindca ca eu sunt unul singur
ele se schimba mereu
atatea fete cu stil
cu stil si sex-appeal
pe care s-o mai combin
c-am telefonu plin
a devenit din ce in ce mai greu
fiindca ca eu sunt unul singur
ele se schïmba mereu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...