Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 11 iunie 2008

Facebook bate MSN Messenger la numarul de minute petrecute online

Facebook este foarte aproape sa depaseasca MSN Messenger la timpul pe care utlilizatorii il petrec online in cadrul acestui spatiu, releva un studiu organizat de Nielsen Online, citat de Brand Republic.
Facebook bate MSN Messenger la numarul de minute petrecute online In ultimele 12 luni, numarul de minute petrecute pe site-ul social Facebook a crescut de la 500 de milioane la 2,4 miliarde, potrivit analistilor Nielsen Online.

Spre comparatie, numarul de minute petrecut pe MSN/Windows Live Messenger a scazut fata de aceeasi perioada a anului trecut, de la 3,2 miliarde la 2,4 miliarde.

Totodata, cercetatorii de la Nielsen sustin ca serviciile de instant messaging (IM) au inceput sa piarda teren in fata retelelor sociale ca mijloace de comunicare.

Astfel, minutele alocate IM-ului au scazut de la 3,9 miliarde la 2,9 miliarde, in timp ce timpul petrecut in spatiul site-urilor sociale a avansat de la 2,4 miliarde la cota 3,7 miliarde.

“Instant messaging-ul a cunoscut in ultimul timp o perioada nefasta in Marea Britanie, iar dominanta serviciilor de MSN Messenger se va sfarsi in curand, lasand loc retelei Facebook”, a declarat Alex Burmaster, internet analyst Nielsen Online.

Acest lucru demonstreaza faptul ca spatiile online de comunicare s-au confruntat in ultimul timp cu o mutatie, alterand modul in care oamenii obisnuiau sa comunice in spatiul online, scriu cei de la Brand Republic.

“Va fi interesant de observat ce efecte va avea in continuare Facebook asupra aplicatiilor IM, dar si asupra jucatorilor curenti existenti in acest spatiu”, a adaugat Burmaster.

In plus, acesta a subliniat faptul ca utilizatorii de Internet nu petrec foarte mult timp in spatiul online comparativ cu anul precedent (33,3 miliarde de minute, adica o crestere de doar 4% fata de aprilie 2007) ceea ce inseamna ca daca unul dintre sectoarele digitale creste semnificativ in audienta, celelalte spatii au tendinta sa scada.

Alte site-uri pe care oamenii le folosesc din ce in ce mai des pentru a comunica sunt eBay, cu 1,7 miliarde de minute alocate de utilizatori, urmat de Google, care a crescut de la 700 de miliaone la 900 de milioane de minute si YouTube, de la 400 la 600 de miliaone de minute petrecute in acest spatiu, incheie Brand Republic.

Sursa: Wall-Street

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...