Faceți căutări pe acest blog

vineri, 23 mai 2008

Lucian Viziru a stat 150 de minute pe masa de operatie

Sacrificii. Actorul a suferit din cauza caldurii in timp ce s-a filmat scena transplantului din telenovela

Unul dintre cei mai aplaudati interpreti din serialul "Inima de tigan", Lucian Viziru, alias "Giani Giuvaieru Fieraru", a fost nevoit sa stea nemiscat pe masa de operatie nu mai putin de doua ore si jumatate la filmarea ultimei sale scene din telenovela. Neinspirat, actorul nu s-a dezbracat, pastrand pe el o pereche de pantaloni de trening "din plastic" care s-au incins foarte tare in intervalul de 150 de minute cat a durat realizarea emotionantului moment in care inima personajului sau ii este transplantata omului de afaceri Gigi Dumbrava, interpretat de Florin Zamfirescu. "A fost foarte greu, mai ales ca, initial, m-au pacalit spunandu-mi ca va dura cam o ora. Si a durat vreo doua ore si jumatate. Am fost si imbracat in pantalonii astia, de plastic, si mi-a fost foarte cald. Unde mai pui ca ma manca si nasul, ma durea mana, ma durea tot corpul la un moment dat. Dar am suportat de dragul lui Giani", a declarat Lucian, dupa filmarea scenei.

"Lucian Viziru a stat 150 de minute pe masa de operatie" integral in Cancan

6 comentarii:

  1. ai fost super tare geani,,char am plans cand am vazut episoadele in care tu ai murit.bafta in continuare,,,te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. ESTI CEL MAI TARE TINE-O TOT ASA BRAVO

    RăspundețiȘtergere
  3. NU AI GRAD DE COMPARATIE ESTI UNIC BRAVO GIUVAERULE

    RăspundețiȘtergere
  4. cel mai tare actora,ai dovedit inca odata ca esti unul din cei mai buni bravo Giany cred ca as o sa_ti ramana numele.Te iubim.Am plans f.f.f mult cand a fost scena cu moartea ta

    RăspundețiȘtergere
  5. mai giuvaerule si pe mine ma cheama la fel ai fost cel mai iubit personaj eu te+am indragit tare mult

    RăspundețiȘtergere
  6. sa sti ca si eu joc barbut si eu intru in tot felu de incurcaturi si sunt si impulsiv

    RăspundețiȘtergere

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...