Faceți căutări pe acest blog

marți, 14 august 2007

Google pune capat emisiunilor TV de pe YouTube

Google va stopa vanzarea de emisiuni TV difuzate pe site-ul YouTube, potrivit declaratiilor oficialilor gigantului american.

Google pune capat emisiunilor TV de pe YouTube Intr-un e-mail trimis clientilor sai vineri, reprezentantii Google au declarat ca vor interzice descarcarea sau inchirierea emisiunilor TV difuzate pe portalul YouTube incepand cu data de 15 august.

Compania din Mountain View, detinatoarea celui mai puternic motor de cautare, a achizitionat popularul site video YouTube la inceputul acestui an, pentru suma de 1,65 miliarde de dolari. La scurt timp, a inceput vanzarea unor show-uri TV foarte apreciate de publicul larg, cum ar fi “Survivor”.

Decizia Google de a renunta la partea de retail a site-ului sau video indica faptul ca vanzarea de continut se dovedeste mai putin atractiva decat atragerea de publicitate, cel putin in cazul Google, a carui venituri de datoreaza, in proportie de 99%, publicitatii aferente pe site-urile companiei.
Achizitia companiei YouTube, cu sediul in San Bruno, al carui site include videoclipuri care pot fi vizualizate gratis, a propulsat gigantul Google de pe locul sapte in topul furnizorilor de comntinut video de pe Internet.

“Aceasta schimbare este o reafirmare a angajarii noastre in dezvoltarea unor modele publicitare pentru continutul video”, a declarat purtatorul de cuvant Google, Gabriel Stricker, in e-mailul trimis clientilor.

Clientii Google care au platit vizionarea materialului TV inainte de 18 iulie vor primi bonusuri pe Google Checkout, care vor putea fi utilizate pentru a cumpara produse pe alte site-uri, a continuat Stricker, urmand ca suma sa fie inapoiata celor care au cumparat continutul emisiunilor TV dupa data respectiva.

In luna mai a acestui an, vizitatorii site-ului YouTube, detinut de Google, au vizionat 1,8 miliarde de videoclipuri sau 22% din totalul videoclipurilor urmarite la nivel national, conform datelor furnizate de ComScore. Fox Interactive al News Corp, care include site-ul de networking MySpace, s-a clast pe pozitia secunda, cu 8,1%, urmat de site-ul video al Yahoo, cu 4,6%.

Compania Yahoo, a carui motor de cautare online se situeaza in spatele rivalului sau, Google search, a declarat ca intentioneaza sa isi relanseze site-ul video pana la sfarsitul acestui an, incluzand mai mult continut de la companiile media si utilizatorii de Internet.
Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...