Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 4 iulie 2007

Status-uri de pe mess

  • Ma combin cu urate ca sa-mi tina de urat.
  • daca inchid ochii de ce nu vad in mine?
  • Ai cumva treaba si te retin ?
  • daca vine muntele la tine si nu esti Mahomed ...fugi...e alunecare de teren
  • Viata trebuie traita asa cum este pentru ca ni s-a dat fara sa o cerem si ni se va lua fara sa fim intrebati.
  • Cand iti vine sa plangi, adu-ti aminte de clipele in care zambeai
  • visez cu ochii deschisi
  • I'm high...so pleeeeeeease DND!
  • Shhh, ascult cum creste iarba!!!"
  • vorbeste in punga si cand vin imi dai punga
  • In lumea asta exista 2 tipuri de persoane: EU si persoane care si-ar dori sa fie ca mine!
  • Asta-i fata ta din avatar ? Sau te strambi la mine ?
  • In loc sa fie pe santier, toti taranii stau acum pe Messenger
  • Help!Ican'tfindthespacebar!
  • dama de companie.am si lesa
  • Toti Oamenii Te Aud Cand Vorbesti..Prietenii Insa Inteleg Ce Spui..Iar Cei Mai Buni Prieteni Sunt Cei Care PRicep Si Ceea Ce N`ai Spus In Cuvinte..
  • De acum inainte nu voi mai face greseala sa iubesc dar voi face tot posibilul ca sa ma iubeasca altii
  • de ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori?"
  • Ultimul care m-a deranjat e inca dat disparut
  • munca nu a omorat niciodata pe nimeni , dar de ce sa risc ?
  • Nu Ma Supar Ca Vorbesti Asa De Mult..Atata Timp Cat Tu Nu Te Superi Ca Eu Nu Te Ascult
  • Error, this person should be in the invisibile mode. Please restart your computer and contact yahoo at E-mail
  • Prietenii imi bat in geam , nu-i aud am termopan.
  • thank u for callin, your call is very important to us, please hold
  • plecat la fuck'ultate
  • invizibal tu evriuan
  • Sa va ia dracu pe toti, dar nu pe rand, ci pe criterii
  • Sunteti inutili ca o scrumiera pe o motocicleta
  • Cine nu ma inghite sa ma suga....
  • prea dulce ca sa fiu light
  • mai bine sa taci si sa creada lumea ca esti prost, decat sa deschizi gura si sa inlaturi orice dubiu
  • dak nu ma vezi inseamna k nu exist..dak nu exist inseamna k nu ma vezi.ai cumva senzatia k ma vezi?!is just an ilusion
  • sunt plecat cu pluta la păscut
  • dansez printre picaturi de apa
  • revin peste 2 ore. acum intreaba-te de cand am statusul asta
  • stati linistiti... nici eu nu stiu unde sunt....
  • Daca nu eu, atunci degeaba
  • su*k my di*k don't worry there is no sugar
  • Fac baie... a mai trecut un an
  • Nu`mi dati sfaturi, stiu sa gresesc si singur!
  • De urata nu-i frumoasa... da'i desteapta, proasta dracu'
  • Spre deosebire de frumusete, prostia este vesnica...
  • Nu beau, nu fumez, nu ma droghez.. un singur defect am - mint!
  • Cap ou pas cap
  • Intr-o noapte o stea m-a intrebat: " De ce nu o lasi daca te face sa plangi ? " I-am raspuns: "Stea, tu ti-ai parasi cerul ? "
  • I'm not really online. It's a messenger bug.
  • " Nu va deranjati sa ma deranjati "
  • " Nu ma intrerupeti din partida de sex rog "
  • " Sunt plecat, vorbeste in punga si cand ma intorc imi dai punga... "
  • " I'm 2 sexy for my brain, 2 sexy for my knowledge... "
  • " Eu pap! DND dar te invit la masa ... "
  • " Fuck Baitza ... DND ca te ia mama dreaq! "
  • " Inteligenta ma urmareste, dar eu sunt mai rapida "
  • Nu sunt complet inutila....cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii.
  • Viata este un vis, dar a visa nu inseamna a trai.
  • te superi daca te plagiez? sau trebuie sa cer dreptul de autor?
  • Error, this person should be in the invisibile mode.
  • Soricelul suparat e mereu ascuns sub pat...soricelul binedispus e mereu pe-afara dus
  • If I was a rabbit I would hop hop hop...I love my "pui"..
  • "Sunt cel mai fericit om,dar nu o spun,e prea dur pt ceilalti"
  • If you ever dream of beating me,you'd better wake up and apologise
  • Singura,fatza in fatza cu noptile si cuvintele
  • Muzica e refugiul sufletelor pe care le-a ranit fericirea
  • Fiecare gand ar tb sa aminteasca stingerea unui suras
  • o sa mori bah putza ascultandu-l pe gutza
  • cand eram mic credeam k faima si banii ma vor face fericit..acum k am crescut am realizat ca...chiar asa e !
  • Cine se trezeste de dimineata...casca toata ziua
  • Cine rade la urma...nu s-a prins de gluma
  • Nu ma deranjati de la mancare ca musc
  • "I'm very very very happy! Nu deranjati fericirea!"
  • Fuck is good, fuck is funny, All the people fuck for money, if u think fuck is funny, Fuck yourself and take the money!
  • Go to hell, buh-bye and thank you for passing by
  • Je m'en fiche....pe-acoperish
  • chestia haioasa la acest status este ca, in momentul in care realizezi ca acest text este fara sens, este prea tarziu pentru a te opri din citi
Sursa: divertisment.okay.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...