Faceți căutări pe acest blog

duminică, 16 decembrie 2012

Si asa a inceput scandalul...

·         Anul trecut am cuparat soacrei de craciun un loc de veci la cimitir… S-a bucurat foarte tare.
Anul asta nu i-am luat nimic si cind m-a intrebat de ce… Am zis: inca nu ai folosit cadoul de anul trecut…
Si asa a inceput scandalul…

·         Stateam cu nevasta in pat si priveam la “Cine Vrea sa Ajunga Miliardar”
CInd s-a terminat programul si am inchis televizorul, am intrabat-o daca vrea sa avem sex.
Mi-a raspuns cu un NU rece…
Atunci pot sa sun un prieten?...
Si asa a inceput scandalul

·         M-am dus cu sotia la reuniunea ei de25 de ani de la liceu…
Un tip statea singur la masa si bea incontinu, sotia mea se tot uita la el.
Cine este, am intrebat.
Ala a fost prietenul meu in liceu, de cind ne-am despartit tot bea…
Dumnezeule, am zis… Nu mi-am inchipui ca cineva poate sa celebreze atita…
Si asa a inceput scandalul…

·         S-a stricat masina de tuns iarba si sotia tot ma batea la cap s-o repar.
Intr-o zi venind acasa ea statea cu forfecuta de unghii in mina si se uita sugestiv la iarba, deja crescuta pre lung….
M-am dus pina la baie si i-am adus  peria de par. Am zis, dupa ce termina de tuns iarba poati sa maturi si trotuarul…


·         M-am pregatit de seara sa plec la pescuit, am legat barca de masina, am luat unditele si momeala… in zori cind am vrut sa plec era furtuna si ploua…
M-am intors in pat si m-am lipit de sotie, zicindu-i sugestiv: iubito, afara este o vreme groaznica…
Si idiotul de bartau-meu s-a dus la pescuit, raspunde ea somnoroasa…
Si asa a inceput scandalul…

·         Se apropia aniversarea casatoriei si sotia incerca sa-mi spuna cam ce cadou si-ar dori:
As vrea ceva stralucitor care ajunge le la 0 la 100 in 3 secunde…
I-am luat un cintar de baie…
Si asa a inceput scandalul…

·         Cind a iesit goala de la baie, sotia mea se contempla in oglinda: Arat groaznic, am imbatrinit, sint grasa… ma simt dezolata… Fa-mi te rog un compliment….
Cel putin vederea ti-a ramas perfecta.. am zis eu
Si asa a inceput scandalul…
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...