Faceți căutări pe acest blog

luni, 1 august 2011

Bacalaureat 2011 - sesiunea toamna Limba si literatura romana




Un comentariu:

  1. Am talent si nu ma las ...
    Toti ma stiu bomba cu ceas,
    Si ceva nou dak scot,
    Explodeaza,Rupe Tot.
    mama mea cand mi-a dat viata
    Smekerii au luat vacanta ,
    Dumnezeu le-a dat un semn,
    S-a nascut un fenomen (Mutu Adrian)
    Dumnezeu m-a miruit
    Si tata m-a smekerit
    Multum,esc lu mama mea,
    ca sunt fericit...
    Cand Dumnezeu imi da bani
    Eu le dau si la dusmani
    Le bag bani in buzunar
    Ca nu sunt avar

    Regret ca l-am luat din prima

    RăspundețiȘtergere

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...