Vodafone Romania a demarat o campanie de informare a clientilor privind riscurile fraudelor pe telefonul mobil. Aceasta campanie de informare a constat in trimiterea unui SMS catre toti clientii nostri, prin care acestia au fost sfauiti sa nu ofere date personale precum codul numeric personal, codurile de reincarcare ale Cartelei Vodafone sau parole personale atunci cand li se solicita acest lucru, prin diverse mesaje primite pe telefonul mobil.
SMS-ul trimis de
companie arata astfel:
"Nu te lasa inselat! Nu comunica persoanelor straine codul numeric personal, codurile de reincarcare sau parolele personale. Detalii pe www.vodafone.ro/frauda".
Tentativele de frauda sunt intiate de persoane neautorizate, care nu reprezinta interesele Vodafone si urmaresc inselarea clientilor si obtinerea unor castiguri ilicite prin diverse metode.
Sursa
dupa ce au loat tzeapa o groaza...
RăspundețiȘtergereVodafone a lansat acum optiunea de vizualizare a propriului cod PUK prin MyVodafone, o functie foarte utila pentru clientii neglijenti, grabiti sau care pur si simplu sunt la primul contact cu telefonul mobil si cu ideea de PIN.
RăspundețiȘtergereDaca ati tastat codul PIN gresit de 3 ori, telefonul va va cere codul PUK, care pana acum era destul de greu de obtinut, dar iata ca procesul e mult simplificat datorita optiunii din contul MyVodafone. Dupa ce ati intrat in cont, accesati sectiunea "Factura si servicii", apoi meniul "Detalii cont", submeniul "Codul meu PUK".