![BMW Autodesk](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg05uP668fE7gtryBP2SdBpqGzqkMbxCiQKRrjwoZuO8_lt7Cw_8k6gfQTKm14an0OO4joyYrtMG2_uOMSMFyStXY668N77ugL48yuO_xC_0DWasIubBOyM-0zl19wiP_PqfF9tr-2cWkNF/s400/BMW.jpg)
“Utilizarea acestor date pentru marketing revolutioneaza modul in care industria auto creeaza materiale de publicitate pentru presa scrisa, online si la posturile de televiziune”, a spus Karim Salabi, vicepresedinte Autodesk, Visual Communication Group.
Utilizarea de software pentru generarea de vizualizari a reclamelor permite companiilor auto sa isi prezinte noile automobile fara a fi nevoie de productia unor prototipuri fizice costisitoare. Aceasta abordare elibereaza, de asemenea, un nou potenial de creativitate si incurajeaza agentiile de publicitate sa abordeze noi directii artistice, care, utilizand metodele de fotografie traditionale, pot fi dificile si costisitoare”.
In urmatorii trei ani, impreuna cu Mackevision, Autodesk va crea mai mult de 240 de modele virtuale ale autovehiculelor BMW Group.
Sursa
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu