Faceți căutări pe acest blog

marți, 22 iulie 2008

Descantece de deochi prin webcam şi SMS

Cică Maria Dragomiroiu a fost deocheată în timpul unui concert în SUA de către un spectator din cauza părului foarte lung. Se pare ca a scapato fiul ei, Mircea, şi nu oricum ci prin webcam şi SMS tocmai din România. Descantecul a sunat cam asa
Fugi, deochi olog, de la ea din blog,
Fugi, deochi şiret de pe internet,
Fugi, deochi cules de pe la wordpress,
Fugi, deochi, dintre ochi,
Că eu milă n-am, te prind pe webcam,
Îţi fac ţeasta cub şi-o pun pe “iutub”,
Fugi, deochi viclean, viruse troian,
Din pagina omului, din parola contului,
Din profil real, chiar şi virtual
Şi să ieşi şi să te duci unde poţi, unde apuci,
Că eu pe mess te-am descântat,
Cu antiviruşi te-am tratat
Şi-n Recycle Bin te-am aruncat,
Să rămâie Maria Dragomiroiu
Curată, luminată, foarte difuzată,
Să îi facă praf pe-ăia pe Taraf,
Şi semnez aicea: fiul dânsei- Mircea.


Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...