Faceți căutări pe acest blog

marți, 24 iunie 2008

Tari de tot

Un stol de pasari zboara in forma de V catre tarile calde. La un moment dat
un pui isi intreaba mama:
- Mama, chiar trebuie sa-l urmam toti pe cretinul ala din fata?
- Ce sa facem, mama, daca el are harta!?

-----------

Intr-o gradinita din America , educatoarea le promite copiilor 2 $ daca vor
raspunde exact la intrebarea:
- Cine a fost persoana cea mai importanta din istoria omenirii?
Se ridica Sean, irlandezul, si zice ca St. Patrick.
- Gresit, urmatorul la rand!
Se ridica McQ ueen, scotianul, si zice ca St. Andrew.
- Gresit, urmatorul...
Se ridica Shlomo, evreul, si zice ca Iisus Cristos.
Educatoarea ii da cei 2 $ pentru raspunsul exact si-l intreaba cum se face
ca evreii il recunosc pe Isus ca cel mai important om din istorie.
Raspunsul lui:
- Eu stiu de fapt ca cel mai tare din istoria umanitatii a fost MOISE, dar
BUSINESS IS BUSINESS!

PS: bancul a luat premiul 1 la festivalul internati on al al bancurilor.
Motivatia juriului : A doua oara cand un evreu il vinde pe Iisus.

----------

In centrul Ierusalimului, la 12 noaptea, unul striga cat il tinea gura:
-Heil Hitler, Heil Hitler!
S-au scandalizat cativa trecatori si-l intreaba surprinsi:
-Ce-ai patit omule? Cum poti sa strigi asa ceva?
-Am castigat la loterie...
-Bine, si? Totusi, nu esti evreu?
-Ba da, sunt evreu, dar (isi ridica maneca de pa mana stanga) ... el mi-a
dat numerele.

-----------

-Sunt foarte ingrijorata:niciodata sotul meu nu a intirziat atita! Cred ca
si-a gasit alta femeie?
- Vai tu, de ce te gindesti la ce-i mai rau !.Poate l-o calcat vreo masina.

-----------

Georgeasca vine intr-o zi la birou si spune: - Fetelor, aseara ma bag in pat
cu barbatul sa facem si noi ceva si-i pun mana pe testicule. Mai, si avea
niste testicule reci ca gheata!
A doua zi, I on easca zice si ea: - Fetelor, si eu m-am bagat cu barbatul in
pat, i-am pus mana pe testicule si erau tot reci ca gheata.
A treia zi apare si Popeasca batuta mar, cu ochii vineti, etc.
- Ce-ai patit draga?
- Pai, ma bag si eu in pat cu barbatul. Ii pun mana pe testicule si ce sa
vezi?! Fierbinti, fierbinti. Atunci zic: "Draga, ce fierbinti sunt
testiculele tale, ale lui Georgescu si I on escu sunt reci ca gheata."

-----------

Doi pensi on ari stau de vorba in Cismigiu.
Primul spune:
- Eu de cand am iesit la pensie, n-am mai facut sex.
Celalalt:
- Nici eu.
- Stii ceva? Eu cred ca astia ne pun ceva in pensie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...