Faceți căutări pe acest blog

joi, 29 mai 2008

7 minciuni pe care fetele le zic mereu baietilor

1) Te iubesc asa cum esti! (daca n-aratai bine, pwla te iubea)
2) Intai m-am indragostit de tine si apoi de corpul tau! (noroc de corp... ca in rest...)
3) Nu vreau sa suferi din cauza mea, asa ca mai bine ... (pleaca dracu'... am pe altu)
4) Mi-a fost rau aseara, de aceea n-am venit la intalnire (ce bun era tipu care a venit la mine);
5) Te-am iubit din prima clipa (pe tine si pe prietenu-to ce sa fac daca ai prieteni);
6) N-as suporta sa ti se intample ceva (da-te-n mortii tai)
7) De ce n-ai incredere in mine (la naiba, m-a prins cu altu)

.....eh fetelor...? cam trist...dar Adevarat

2 comentarii:

  1. adevarat e..dar nu si trist..pai numai baietii sa isi bata joc d fete..se mai intoarce roata cateodata..>:)>:)nu doar ei stiu sa minta..;))

    RăspundețiȘtergere
  2. 7 minciuni pe care fetele le zic baietilor si invers;)...unele sunt adevarate altele nu;)

    RăspundețiȘtergere

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...