Faceți căutări pe acest blog

joi, 6 decembrie 2007

Vine ploaia…

Vine ploaia bine-mi pare

In Bucuresti e trafic mare

Dar pe mine nu ma doare

Ca sunt bine, la racoare

In tramvaiul nemiscat

Sunt cea mai tare din stat!

Claxoneaza si se-mpinge

Cum ar fi daca ar ninge!

Multimea e nervoasa

Toata lumea e in transa

Mi-e uda haina cea noua…

Si mai aud cate-o-njuratura, doua

Iata, in sfarsit sunt la metrou.

As fi vrut sa-mi dea Mosu’ un lasou

Sa-i leg pe toti la intrare

Conform legislatiei mele in vigoare

Sa am metroul pentru mine

Sa nu-mi mai prind piciorul intre peron si sine!!!

Vine ploaia bine-mi pare

La noi e inghesuiala mare

Cu namolul la genunchi

Inghetata pan-la rarunchi

Ma indrept voios spre munca

Totu-i bine, io-s pe duca!

Vine ploaia…si ce daca?!? AM UMBRELA!!!


thx C-tyn

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...