Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 21 noiembrie 2007

20/26 Permis AUTO -legislatie auto

Da domne ...se mai intampla...cum dracu sa fi chemat de la ora 9 si sa dai examen la ora 14....De ce politia nu gasesc o metoda mai buna.....costa oare mult sa scoate 3 coli la imprimanta cu numele si ora...

In fine sa revin la subiect de ce 20/26 ...Chestionarul nr 13
CHIAR NU STIU am facut cam in 10-12 min 23 de intrebari(eram 100% convins ca sunt corecte) apoi am citit cu atentie restul de 3 intrebari...am pus ce credeam ca e OK si ridic mana ca am terminat.....apoi ma cheama in fata pana am ajuns puse-se grila si s-a apucat sa incercuiasca....1,2,3..6 20 Respins. sa fie oare de la nr 13...sa fie de la politistii care bifau la cei care nu stiau sa scrie?

in concluzie..Chestionarul a fost super usor...poate ca m-am grabit dar de...sper sa iau data viitoare;)

2 comentarii:

  1. :( lasa man, poate ca trebuia sa fi mai atent la intrebari, sau poate e devina politaiu....Oricum adevaru e dincolo de noi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. totul e sa nu fiu trist:))

    RăspundețiȘtergere

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...