Faceți căutări pe acest blog

marți, 25 septembrie 2007

Microsoft face profit dupa lansarea lui Halo 3

Microsoft mizeaza pe profit pentru divizia sa de divertisment dupa lansarea jocului video "Halo 3", care ar putea contribui, totodata, la cresterea decalajului intre grupul american si concurentul Sony, principalii jucatori din industria de profil. Evenimentul de lansare a "Halo 3", care are loc luni, la miezul noptii, in 10.000 de magazine din SUA, este la fel de important pentru industria jocurilor video, evaluata la 30 de miliarde de dolari, ca aparitia unui nou volum din seria "Harry Potter" pentru industria cartilor.


Jocul video, ultima parte a unei trilogii dezvoltate de Microsoft, lansata in anul 2001, odata cu introducerea pe piata a consolei de jocuri Xbox, ar putea readuce pe profit divizia de divertisment a grupului american. Lantul de retail din sectorul jocurilor video GameStop Corp a anuntat ca "Halo 3" a inregistrat un numar record de comenzi in avans, iar Microsoft anticipeaza ca primele vanzari vor depasi nivelul inregistrat in anul 2004, cand "Halo 2" a atras venituri de 125 de milioane de dolari in primele 24 de ore de la lansare.


Primele doua jocuri video din trilogia "Halo" s-au vandut intr-un numar total de 15 milioane de exemplare, consolidand pozitia puternica a Microsoft in industria de profil, dominata in perioada respectiva de consola PlayStation 2, de la Sony. Microsoft spera ca "Halo 3" va avea un impact similar asupra consolei Xbox 360, lansata in 2005, care a inregistrat vanzari mai mari decat PlayStation 3, produsul concurent de la Sony. "Halo 3" ofera utilizatorilor sansa de a salva umanitatea de invazia unui grup de extraterestrii si a beneficiat de comentarii favorabile din partea specialistilor.

Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...