Faceți căutări pe acest blog

duminică, 19 august 2007

Matt Damon este prea batran ca sa joace in “Star Trek”

Desi doar ce a fost numit actorul cel mai productiv, Matt Damon s-a lovit de un refuz categoric atunci cand a vrut sa joace unul dintre personajele filmului “Star Trek”. A 11-a parte din seria peliculelor inspirate din celebrul serial SF al anilor '60, este asteptata de mult la Hollywood, iar regizorul J.J. Abrams isi cauta acum distributia.

Un fan al filmului, Matt Damon a dorit sa-si treaca in palmares si un rol in aceasta productie,dar nu a avut noroc. “Am auzit zvonuri ca as fi printre actorii vizati in film si m-am bucurat. In cele din urma, pentru ca nu era nimic oficial, l-am sunat pe Abrams si l-am intrebat daca este adevarat iar el mi-a spus ca sunt mult prea batran”, a povestit starul in varsta de 36 de ani.

Se pare ca noul film va relua aventurile capitanului Kirk si ale lui Spock de la primul lor zbor dupa terminarea academiei, asa ca actorii trebuie sa fie mult mai tineri.

Damon a dezvaluit ca nu ar refuza niciun scenariu intr-un film pentru copii. Actorul este tatal unei fetite in varsta de 14 luni, asa ca si-ar dori sa joace intr-o productie pentru micuta sa.
Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...