Faceți căutări pe acest blog

vineri, 18 aprilie 2008

Cum se scoate casuta vocala la un abonament Vodafone

Scoate mesagerie vodafone

Suni la ##002# si se dezactiveaza sau din meniul telefonului anulezi toate devierile.

62 de comentarii:

  1. pe site la Vodafone nu scrie nimic

    RăspundețiȘtergere
  2. si la cartela reincarcabila tot asa se dezactiveaza casuta vocala pe vodafone?

    RăspundețiȘtergere
  3. tot asa se scoate casuta vocala

    RăspundețiȘtergere
  4. la cosmote cum se dezactiveaza casuta?

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar merge sa dezactivezi casuta vocala ms mult

    RăspundețiȘtergere
  6. cum scoti mesageria vocala vodafone ?

    RăspundețiȘtergere
  7. am nevoie de ajutor repede:((?

    cine stie cum se scoate casuta vocala d la tel ,va ruogg mult d tot?...imi ziceti si mie va roggg...multumesk:)

    cum se scoate casuta vocala orange

    RăspundețiȘtergere
  8. apeleaza *100# daca esti pe orange si urmeaza pasii.Bafta

    RăspundețiȘtergere
  9. apeleaza *100# daca esti pe orange si urmeaza pasii.Bafta

    *100#

    3 servicii

    4 mesagerie vocala

    RăspundețiȘtergere
  10. suna la serviciul clienti, iar acolo o sa te indrume ei ce sa faci...succes ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. cum se scoate casuta vocala cosmote ?

    RăspundețiȘtergere
  12. 177 - casuta vocala
    178 - notificare apeluri pierdute
    179 - notificare prezenta
    1681 - Smartel
    1255 - Agenda cosmote
    *444*suma*nr celui care primeste creditul - transfer de credit
    1244 - Relatii cu clienti pt cei cu cartele pre-paid(cartele reincarcabile)\
    serviciu barare apeluri
    -toate apelurile primite *35*parola#
    -apeluri initiate *33*parola#
    -apeluri primite cand te afli in roaming *351*parola#
    -pt toate apelurile internationale *331*parola#

    *111*076XXXXXXX# - serviciul Contacteaza'ma (cand nu ai suficient credit pt a initia un apel ,valabil doar in Cosmote-Cosmote)
    verificare minute *123*1#
    verificare mesaje *123*2#
    verificare mms *123*3#
    verificare minute romtelecom *123*4#

    RăspundețiȘtergere
  13. Cum verific creditul cartelei daca sunt in franta; ca *123diez nu merge

    RăspundețiȘtergere
  14. cum dezactivez casuta de pe cartela vodafon? am incercat cu toate numerele posibile si nu merge! va rog ajutati`ma sunt disperata

    RăspundețiȘtergere
  15. suna la relatii clienti *222

    RăspundețiȘtergere
  16. #002#apelare pt vodafone

    RăspundețiȘtergere
  17. Sall!!
    Cum scot parola romtelecom????

    RăspundețiȘtergere
  18. cine te-a pus sa-ti iei romtelefon :))

    RăspundețiȘtergere
  19. fu...,n-am ce-i face,daca tot e in casa...deci sa-nteleg ca nu ma poti ajuta...

    RăspundețiȘtergere
  20. ziceti-mi si mie un nr la care pot suna sa transfer credit de pe un abonament vodafone pe o cartela vodafon???

    RăspundețiȘtergere
  21. cum dezactivez mesageria vocala cosmote abonament??? ajutoooorrr!!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. cine are casuta vocala la cosmote?... ca eu nu am auzit :)

    RăspundețiȘtergere
  23. fans Emo ave'ti retea sociala http://www.jocuri-emo.info/poze/index.php

    RăspundețiȘtergere
  24. pe conex suna la *266 pt a dezactiva casuta vocala, si asculti ca trebuie sa introduci niste taste

    RăspundețiȘtergere
  25. cum dezactivez si eu casuta vocala la cosmote.........plssssssssssssssssssssss

    RăspundețiȘtergere
  26. incearca ##002#...yo asa mi-am dezactivat casutza vokala la cosmote...

    RăspundețiȘtergere
  27. cum dau mesaj de pe fix?

    RăspundețiȘtergere
  28. cum dezactivez casuta vocala la abonament cosmote????am tot incercat si nu reusesc....please help meeee!!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. :)) am facut asta la cosmote si merge! :))

    RăspundețiȘtergere
  30. nush chestiile la cosmote add id marius_new20 dak stiu va ajut dak nu pls help casutza vocala nush cum sa dezactivez .........

    RăspundețiȘtergere
  31. cum dezactivez casuta de pe cartela vodafon? am incercat cu toate numerele posibile si nu merge! va rog ajutati`ma sunt disperata...

    Simplu scrie si mai sus.."##002#" si dai sa suni...
    LA mine a functionat...MS..bafta si tie

    RăspundețiȘtergere
  32. multunesc am reusit sa scot casuta vocala la vodafone ##002# si tatsta de apel

    RăspundețiȘtergere
  33. cum anulez casuta postala la cartela vodafone ?

    RăspundețiȘtergere
  34. cum scot mesageria vocala la cosmote pls ajutorrr

    RăspundețiȘtergere
  35. sa dezactivati casuta la cosmote cu ##002# merge sigur

    RăspundețiȘtergere
  36. da...am incercat si eu acuma ##002#...merge,merci tare mult:)

    RăspundețiȘtergere
  37. ##002# pentru a dezactiva casuta vocala la vodafone

    RăspundețiȘtergere
  38. Multumesc mult ... mi]a fost de folos acest numar:X

    RăspundețiȘtergere
  39. kiar merge :X:X #002# credeam k numai la vodafone merge dar merge si la cosmote:X

    RăspundețiȘtergere
  40. scuzatima am bagat la cartela cosmote ##002# si imi resinge numerele de telefon stiti uccmva ce trb sa fac sa nu mai mi le respinga ? plzzzz

    RăspundețiȘtergere
  41. Am bagt pe vodafone #002# si imi apare :Redirectionare
    -Toate serviciile
    -Dezactivat

    asha ar trebui sa apara?

    RăspundețiȘtergere
  42. Ok. Multumes frumos. Merge ##002# + Tasta apelare si la abonamente cosmote.

    RăspundețiȘtergere
  43. Mersi mult a functionat si pt Orange Austria

    RăspundețiȘtergere
  44. Mersi mult! si la mine a functionat pe un abonament de orange.

    RăspundețiȘtergere
  45. merci - dezactivat casuta la ab cosmote ;)

    RăspundețiȘtergere
  46. Functioneaza si pe abonament vodafone. Mersi

    RăspundețiȘtergere
  47. mergeeeeeeeeeeeeeee :X

    RăspundețiȘtergere
  48. Sa te ajute dumnezeu ....mi-ai luat o piatra !

    RăspundețiȘtergere
  49. in sfarsit am aflat cum se scoate nenorocita aia de mesagerie !

    RăspundețiȘtergere
  50. Nu ma mai suna prieteni dincauza casutei vocale,de ce nu este dezactivata de la inceput si cine doreste nare decat sa o instaleze.

    RăspundețiȘtergere
  51. nu pot sa scot notificarile pt horoscop

    RăspundețiȘtergere

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...