luni, 20 august 2007

Google are centru pentru fraudă prin click

Compania a lansat un site pe care firmele ce platesc reclama pot gasi toate informatiile necesare privind eventualele fraude.

Google a lansat recent un site cu rolul de centru de resurse pentru fraudele prin click, pe care multi le considera o amenintare potentiala pentru sursa principala de venituri a companiei: publicitatea pay-per-click, relateaza „PC World“.

Google spune ca a dezvoltat Ad Traffic Quality Resource Center (Centrul de Resurse pentru Calitatea Traficului Publicitar) in principal pentru a oferi companiilor care isi fac reclama un singur loc in care sa gaseasca informatii privind frauda prin click.

La publicitatea pay-per-click, advertiserii platesc de cite ori cineva da click pe reclamele lor, care reprezinta linkuri catre o anumita pagina web.

Un exemplu de frauda prin click este obiceiul anumitor companii de a da clickuri pe reclamele firmelor concurente pentru a le creste acestora cheltuielile cu publicitatea. Tot frauda este si atunci cind proprietarii de site-uri care gazduiesc reclamele dau clickuri pe acestea, pentru a mari comisionul pe care il primesc.

Google monitorizeaza propria retea pentru a depista ceea ce numeste „clickuri invalide“, care includ nu doar clickuri efectuate cu rea intentie, ci si practici nevinovate, care pot parea fraude, precum un dublu click pe reclama respectiva.

Compania a ajuns la concluzia ca mai putin de 10% dintre clickuri pe reclamele oferite de Google sint invalide si doar 0,02% sunt declarate invalide ca rezultat al plingerilor companiilor care platesc reclama.

Frauda prin click a facut, de-a lungul timpului, advertiserii sa dea in judecata Google, Yahoo! si alti furnizori de astfel de servicii.
Sursa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

subscribe to BloggerStopAboneaza-te prin e-mail :

E-mail: