sâmbătă, 30 aprilie 2011

Google a schimbat algoritmul de căutare

Google a anunțat la finalul lunii februarie că va face modificări privind algoritmul său de căutare și a declarat război agregatoarelor de conținut editorial, care nu au conținut propriu. Primele schimbări au început deja să apară.

Prima victimă importantă a noului algoritm a fost grupul Demand Media, una dintre cele mai cunoscute "ferme de conținut" din America.

Conform unor informații apărute pe site-ul publicațiie Forbes, în urma unui studiu realizat de Experian Hitwise, s-a descoperit că traficul site-urilor Demand Media prezintă mai puțini utilizatori veniți din Google, după ce a motorul de căutare a implementat noul update pentru algoritm, numit "Panda".



Hitwise a urmărit site-urile accesate de utilizatori imediat după Google.com. Astfel, în primele două săptămâni din ianuarie, 0,57% dintre utilizatorii care părăseau google.com intrau pe un site deținut de Demand Media, același nivel înregistrat și la finalul lui februarie, când au avut loc modificările.

Sursa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comentarii :

  1. Felicitari pentru faceti public acest lucru .

    Multe firme nu cunosc acest aspect ....

    RăspundețiȘtergere