Faceți căutări pe acest blog

duminică, 26 iulie 2009

Peste 240 de modele de automobile BMW recreate virtual de Autodesk

Autodesk, producator american de software de proiectare, va transforma datele de design ale automobilelor BMW, Mini si Rolls Royce, in materiale destinate marketingului, pentru a recrea peste 240 de modele ale automobilelor BMW.
BMW AutodeskAceste modele vor fi utilizate pentru a realiza materiale de marketing - inclusiv reclame TV, brosuri si profilul online al companiei - chiar inainte de iesirea automobilelor din linia de productie.

“Utilizarea acestor date pentru marketing revolutioneaza modul in care industria auto creeaza materiale de publicitate pentru presa scrisa, online si la posturile de televiziune”, a spus Karim Salabi, vicepresedinte Autodesk, Visual Communication Group.

Utilizarea de software pentru generarea de vizualizari a reclamelor permite companiilor auto sa isi prezinte noile automobile fara a fi nevoie de productia unor prototipuri fizice costisitoare. Aceasta abordare elibereaza, de asemenea, un nou potenial de creativitate si incurajeaza agentiile de publicitate sa abordeze noi directii artistice, care, utilizand metodele de fotografie traditionale, pot fi dificile si costisitoare”.

In urmatorii trei ani, impreuna cu Mackevision, Autodesk va crea mai mult de 240 de modele virtuale ale autovehiculelor BMW Group.

Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...