Faceți căutări pe acest blog

duminică, 19 iulie 2009

Maxime ...

Maxime care demonstreaza prostia celor care le spun...

Niciodata nu am vrut sa merg in Japonia. Pur si simplu, nu imi place sa mananc peste. Si stiu ca pestele este foarte popular in Africa .
Britney Spears


Unde va avea loc Festivalul de la Cannes anul acesta?
Christina Aguilera

Fumatul ucide.. Daca mori, atunci ai pierdut o parte importanta din viata.
Brooke Shields

China este o tara mare, locuita de multi chinezi.
Charles De Gaulle

In opinia mea, casatoriile dintre homosexuali ar trebui sa fie intre o femeie si un barbat.
Arnold Schwartzanegger

Am fost recent in turneu in America Latina. Singurul meu regret este ca nu am aprofundat limba latina in scoala, ca sa pot sa port si eu o conversatie cu oamenii aceia.
Dan Quayle

Cred ca nimeni nu ar trebui sa isi scrie autobiografia pana nu moare.
Samuel Goldwyn

Cel mai bine ma simt atunci cand sunt fericita.
Winona Ryder

Daca incep sa gandesc prea mult, intru in panica.
Pamela Anderson

Mai tineti minte ca trupa Beatles s-a destramat, fiecare membru si-a facut proiecte solo si dupa aceea s-au reunit si au devenit mai puternici?
Kelly Rowland

Cel mai frumos gest de afectiune este sa imparti patul cu alta persoana.
Michael Jackson

Nu sunt prost. Pur si simplu, uneori nu gandesc.
Colin Farrell



Ma imbrac sexy, dar nu intr-un mod evident, ci intr-un mod virginal.
Victoria Beckham

M-as sinucide daca as fi la fel de grasa ca Marilyn Monroe.
Liz Hurley

Exact asa s-a intamplat cu Imperiul Roman. Nu avea toata lumea de acolo sifilis? Si ati vazut ca dupa aia, imperiul a fost distrus de un vulcan.
Joan Collins

Daca nu exista electricitatea, ne-am uita la televizor la lumina lumanarii.
George Gobel

Dumnezeu m-a facut asa frumoasa. Daca eram urata, ma faceam profesoara.
Linda Evangelista

Sunt atat de desteapta acum.. Toata lumea imi spune: "Da-ti bluza jos!". Sorry, nu fac asta! Stiu ca vor sa profite de mine. Nu sunt proasta!
Paris Hilton

Iau lectii de franceza, pentru ca stiu ca toti europenii vorbesc franceza si nu vreau sa spun prostii cand ma duc acolo.
Paris Hilton

Zebra nu isi schimba petele.
Al Gore

Consider ca modeling-ul este ceva ce fac pentru populatia de culoare in general.
Naomi Campbell


Din seria George W. Bush:

* Am si eu opinii proprii – opinii foarte solide – dar nu sunt intotdeauna de acord cu ele.
* Inamicii nostri sunt inovatori si au numeroase resurse. Ca si noi, de altfel. Se gandesc in permanenta la noi modalitati de a face rau Americii si americanilor. Ca si noi, de altfel.
* Sunt onorat sa dau mana cu un cetatean irakian curajos, a carui mana a fost taiata de Saddam Hussein.
* Si voi aveti negri, nu? George W Bush catre presedintele brazilian Fernando Cardoso
* M-am intalnit recent cu ministrul finantelor din Palestinia si am fost profound impresionat de cunostintele sale din domeniul finantelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...