Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 18 februarie 2009

Inna - Love (2009)

Innna si-a lansat noul single Love, in direct la Radio 21



Asculta pe site-ul Radio 21 interviul complet .

Versuri INNA - Love

Am I dreaming?
What I feel tonight about you and I
Am I dreaming?
I can feel your love when I hold you tight

I just wanna Love you
And you`re the one, I need you
And I just wanna give all my love I have
Read my lips I`m feeling
And when I say I mean it
Cause you`re the only one that I feel tonight

Refren : Come back and set me free
Now from infinity
Love is a mistery
Distance is killing me

Come back I need you now
You are the love I found
I feel above the ground
You take me round and round

Sursa

Un comentariu:

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...