Faceți căutări pe acest blog

duminică, 2 noiembrie 2008

Citeste intai textul

CITESTE MAI INTAI TEXTUL!!!!!!!





> Draga pui,

>

> Te rog sa nu te superi, dar am lovit jeepul tau un pic.

> Cand am venit de la cumparaturi, am apasat pe acceleratie in loc sa franez si am lovit usa de la garaj.

> Masina ta cu care te plimbi duminica a fost si ea un pic zgariata.

> Motocicleta sa stii ca nu a patit nimic.



> Stiu ca tu ma iubesti si ma vei intelege.

> Pa , Pa ,




> P.S. Uite am facut o poza cu telefonul. Ca sa vezi ca nu e mare lucru.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...