Faceți căutări pe acest blog

joi, 7 august 2008

Super Banc

Un politist opreste o masina si i se adreseaza soferului :
- Buna ziua ,domnule .Dintre toti soferii pe care i-am oprit astazi dumneavoasta sunteti singurul care poarta centura de siguranta . Pentru aceasta Ministerul de Interne pentru a incuraja aceasta masura de siguranta va premiaza cu 1000 de lei .Imi puteti spune ce veti face cu banii ?
- Pai ,in primul rand cred ca as face si eu odata scoala de soferi...
Mama lui ,care statea langa el :
-Domnu'politist ,nu-l luati in seama : e beat mort si cand e asa vorbeste numai prostii...
Tatal lui ,care se afla in spate :
- Mai nenorocitule ,ne faci numai probleme ! Cat timp vei mai fura masini ?
Fratele lui iesind din portbagaj :
-De ce ne-am oprit ? Am trecut deja granita ?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...