Faceți căutări pe acest blog

duminică, 3 august 2008

Becali:"Rădoi merge luni la Inter"

"Rădoi e foarte aproape de Inter. O să ne dea acum două milioane de euro pentru un împrumut, iar dacă va confirma, Moratti mi-a zis că nu vor trece 6 luni şi îmi va da restul până la 15 milioane, o să ne luam banii mai repede. După părerea mea, cuplul de fundaşi Mirel Rădoi- Cristi Chivu va fi cel mai puternic din Europa. Eu am încredere că Rădoi va confirma la Inter. Nu va juca cu Galata ,pentru a putea evolua pentru Inter în Liga Campionilor", a declarat Gigi Becali

Sursa:sport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...