Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 3 mai 2008

Izvorul Tamaduirii la Cetatuia

Ieri de Izvorul Tamaduirii am fost la Manastirea Cetatuia... undeva la 25 Km de Campulung...fiind traficul foarte aglomerat am ajuns mai tarziu... majoritatea vroiau sa ia aghiazma dar era aproape imposibil... de la jumatatea drumului nu s-a mai putut urca (a trebuit sa asteptam cam o ora fara sa inaintam deloc) pana s-a mai eliberat. Noi am reusit sa ajungem si chiar a meritat, dar majoritatea s-au intors de la jumatea drumului. Imaginile vorbesc de la sine.

Video by TiSport

Un comentariu:

  1. Imi pare rau ca nu ne-am intalnit pe acolo :) Am fost si eu, numai ca eu am vazut putin altfel http://bloguluaid.com/am-fost-la-crucea-dorintelor/

    RăspundețiȘtergere

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...