Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 2 aprilie 2008

O concurentă la Miss Anglia are peste 80 de kilograme

Cu toate că se anunţă o competiţie strânsă, Chloe nu se teme de tinerele mai slabe decât ea

Chloe Marshall ar putea fi prima regină a frumuseţii din Marea Britanie care depăşeşte 80 de kilograme în greutate. Tânăra, în vârstă de 17 ani, a intrat în finala concursului Miss Anglia cu toate că poartă măsură 16 la haine (aproximativ 44 în Europa), notează The Daily Mail, care subliniază că fata se va confrunta cu o mulţime de tinere mult mai slabe decât ea. Cu toate acestea, Chloe se declară perfect mulţumită de trupul ei şi nu vede de ce o persoană mai plinuţă nu poate să primească titlul de Miss Anglia. „Oamenii par disperaţi să mă convingă de faptul că eu, de fapt, nu îmi iubesc corpul, că de fapt îmi doresc, în adâncul sufletului, să fiu slabă şi că nu sunt fericită cu adevărat, dar realitatea este că nu aş schimba nimic la mine. Dacă am zile când mă simt grasă? Sigur, dar ce femeie nu are?” explică Chloe, care se laudă cu o înălţime de 1,75 metri, o greutate de peste 80 de kilograme şi măsura 38DD la bust. (A.I.)

Un comentariu:

  1. "şi nu vede de ce o persoană mai plinuţă nu poate să primească titlul de Miss Anglia"

    lol :) pentru ca ar insemna ca ea reprezinta frumusetea feminina in anglia pe 2008.. miss unei tari e un fel de imagine in lume al tarii respective, sau ea sa crede cea mai frumoasa din tara ? Altele merg zilnic la sala de fitness, tin diete crunte ca sa aiba corp de miss si numai fata.. si ea vrea sa-l castige mancand pe rupte.. no comment.

    RăspundețiȘtergere

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...