Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 6 februarie 2008

YouTube da sute de dolari utilizatorilor creativi

In cadrul unor filme incarcate pe site-ul YouTube vor fi introduse o serie de reclame cu o durata intre 10 si 30 de secunde, profitul fiind impartit cu utilizatorii.

Cofondatorii site-ului nu au facut publice sumele exacte, dar au spus ca exista useri care castiga acum chiar si cateva mii de euro.

In timp ce multe site-uri posteaza tot mai multe bannere sau link-uri sponsorizate, YouTube vrea sa impuna un alt model de afaceri in mediul online, prin care spera sa-si incurajeze utilizatorii sa fie mai creativi si in acelasi timp sa realizeze videoclipuri de calitate. "Cu cat realizeaza mai multe videoclipuri si cu cat acestea sunt mai vizualizate, cu atat profitul utilizatorului va creste", a declarat un purtator de cuvant al site-ului.
Programul a inceput la sfarsitul anului trecut si a fost aplicat mai intai pentru utilizatorii din Statele Unite. Acum compania a anuntat ca face un "test" in Marea Britanie, dupa care va incepe sa implementeze programul in tarile Uniunii Europene. In Statele Unite programul a inregistrat un real succes. Cantaretul Tay Zonday, de exemplu, este responsabil pentru buna dispozitie a catorva sute de mii de oameni zilnic, iar oficialii spun ca este unul dintre cei care ar putea sa se lase de meserie si sa "lucreze" numai pentru YouTube.

Pentru a te inscrie in programul "YouTube Partener" (care ar urma sa fie activ si in tara noastra pana la inceputul anului 2010), trebuie sa detii o camera web sau video capabila sa capteze imagini foarte clare, reprezentantii site-ului YouTube spunand ca telefoanele mobile sunt o optiune doar in cazul celor care incarca pe site filmulete "breaking news". De asemenea, trebuie sa stiti ca nu toata lumea care aplica va fi selectata, o echipa YouTube urmand sa analizeze calitatea (imagine si continut) videoclipurilor fiecarui utilizator care a aplicat pentru "YouTube Partener".

Citeste articolul "YouTube da sute de dolari utilizatorilor creativi

Sursa: Romania Libera

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...