miercuri, 9 ianuarie 2008

YouTube se vrea si pe televizor

Grupul japonez Matsushita Electric Industrial si Google, proprietarul celui mai accesat motor de cautare la nivel mondial, colaboreaza la productia unor televizoare conectabile la Internet.

Televizoarele, care vor fi lansate in primavara acestui an pe piata nord-americana, vor permite accesarea de continut video prin intermediul YouTube, precum si vizualizarea serviciului online de fotografii Picasa Web Albums, ambele detinute de Google, se arata intr-un comunicat al Panasonic, divizie a grupului Matsushita.
Data lansarii pe piata internationala a televizoarelor nu a fost inca stabilita.



"Cooperarea Panasonic cu YouTube si Picasa Web Albums demonstreaza angajamentul nostru de a influenta evolutia naturala a Internetului si a o extinde in domeniul televiziunii de inalta definitie", a declarat vicepresedintele Panasonic, Merwan Mereby.
Contractul incheiat cu Google nu confera exclusivitate acestei companii, a precizat purtatorul de cuvant al Panasonic, Akira Kadota.

La sfarsitul anului trecut, Matsushita, cel mai mare producator de televizoare cu ecrane pe baza de plasma la nivel mondial, a anuntat ca va prelua controlul asupra unei companii mixte care produce ecrane cu cristale lichide si va construi o noua fabrica.
Masurile reprezinta o schimbare de strategie a Matsushita pe piata ecranelor plate pentru televizoare.

Pana in prezent, Matsushita a facut investitii mari in domeniul ecranelor cu plasma, considerand ca tehnologia este mai eficienta in privinta costurilor, in cazul ecranele de dimensiuni mari. Totodata, compania achizitiona ecrane LCD pentru televizoarele mai mici.

Sursa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

subscribe to BloggerStopAboneaza-te prin e-mail :

E-mail: