Faceți căutări pe acest blog

joi, 4 octombrie 2007

Romanii sunt pregatiti sa cumpere masini online

Romanii sunt pregatiti pentru a-si achizitiona un autoturism in mediul online, in conditiile in care mai mult de 50% dintre cumparatori nu fac nici macar un drive test inainte de achizitie si nici macar nu comanda din catalogul producatorului, a declarat pentru Wall-Street Marius Ghenea, presedintele FiT Distribution, care se gandeste la o afacere in acest domeniu.

Marius Ghenea: Romanii sunt pregatiti sa cumpere masini online Antreprenorul roman a achizitionat domeniul carfun.ro, insa nu a inceput inca o investitie propriu-zisa in acest sens, chiar daca vizeaza doua directii de extindere a afacerilor sale: una catre produsele care nu se incadreaza in sfera IT&C si electrocasnice, de exemplu flori sau jucarii, care sunt slab reprezentate in comertul online romanesc, iar cealalta catre produsele si serviciile care nu sunt deloc oferite in magazinele online de la noi.

“Masinile reprezinta una dintre cele mai mari afaceri ca volum, si chiar daca in offline exista o zona de business puternica, in online acestea nu sunt reprezentate”, a spus Ghenea.

Potrivit presedintelui FiT Distribution, pe o categorie de produse cu valoare unitara foarte mare, marketingul reprezinta cheia succesului, in timp ce pentru a dezvolta un business de vanzari de autoturisme online, investitiile in promovare sunt semnificative.

Sursa: Wall-Street,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...