Faceți căutări pe acest blog

duminică, 21 octombrie 2007

Andreea Antonescu va fi vecina cu Andreea Balan!-VIDEOCLIP IN PREMIERA

Dupa o absenta notabila de pe micile ecrane, Andreea Antonescu a revenit in aceasta seara la Teoviziunea, in premiera cu cel mai nou videoclip. Si se pare ca securea razboiului a fost ingropata pentru ca fostele membre Andre vor fi vecine.

Desi toata lumea a considerat aceasta absenta a Andreei drept o pauza din lumea muzicala, ea i-a spus lui Teo:"nu am facut nicio pauza si nu mi-am dorit nicio clipa sa renunt la muzica. Doar ca nu sunt cantautor si depind de foarte multi oameni pentru a aparea cu piese noi".

Si pentru ca Andreea Balan a declarat ca ar putea colabora impreuna cu fosta sa colega, undeva in viitorul apropiat, Andreea Antonescu nu a infirmat aceste zvonuri si, in plus, a adaugat ca vor fi vecine. "Andreea m-a sunat si m-a rugat sa o ajut sa-si gaseasca un apartament. Am ajutat-o, nu i-am perceput niciun comision, puteti sa o intrebati, si vom deveni vecine. Eu si Andreea ne intelegem foarte bine".

Premiera la Romantica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...