duminică, 23 septembrie 2007

Adevarul Televiziunea digitala ia locul celei prin cablu

Claritatea imaginii tv este influentata de numarul de programe “inghesuite” pe o singura banda de frecventa iar oferta de canale tv distribuite in prezent trebuie atent verificata si „ajustata" dupa preferintele fiecaruia

De trei ani, piata furnizorilor de semnal tv a explodat, prin aparitia serviciilor digitale, pe cablu sau satelit. Concurenta s-a materializat intr-o oferta din ce in ce mai bogata de programe tv, concomitent cu o scadere a preturilor. Clasica televiziune analogica prin cablu (CATV) a inceput sa piarda teren in fata celei digitale, de inalta definitie, cu semnal transmis prin cablu optic sau prin satelit.

Preturile pachetelor de programe oferite de operatorii de semnal digital de televiziune sunt pentru toate buzunarele. Pachetele minime au un pret intre 12 si 20 lei, in functie de furnizor. La DigiTV, pachetul Popular de 35 de programe romanesti, nu costa mai mult de 10 lei (fara TVA), in timp ce pachetul Extra Complet are 78 de programe romanesti si straine in oferta, la un pret de 24,6 lei (fara TVA).

In cazul serviciului Dolce, pachetul Variety (minimal), cu 47 de programe, costa cinci euro (fara TVA). Pentru cei care sunt deja clienti ai Romtelecom, Variety costa 1,95 euro (fara TVA) in primul an si 3,9 euro (fara TVA) – din anul al II-lea de contract.

Serviciul Focus Sat, furnizat de UPC, ofera in pachetul Familia, la un pret de 20 lei, 40 de programe romanesti si straine, la care se adauga alte aproximativ 20 canale tv free-to-air (canale internationale transmise necodat).

Citeste articolul "Televiziunea digitala ia locul celei prin cablu"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

subscribe to BloggerStopAboneaza-te prin e-mail :

E-mail: