Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 25 august 2007

Cum sa iti schimbi parola la Yahoo! Messenger

How 2 change your Yahoo!Messenger password


Pentru cei care nu stiu sa schimbe parola de mess...Vizionare placuta;) si nu mai cautati program de spart ID-uri de mess pentru ca nu exista;)

76 de comentarii:

  1. ms mult frate / sora raman dator :D am schimbat 4 parole la amicii sa vad acu care e mai tare =))=))

    RăspundețiȘtergere
  2. yo sunt unu...si nimeni nu s-a nascut invatat;) bafta multa!

    RăspundețiȘtergere
  3. man si pt cei ce nu au mail ?

    RăspundețiȘtergere
  4. lol daca ai id de yahoo messenger normal ca ai si mail

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mine nu merge cand scriu noua parola si celelalte dau save si imi apare cu roua "Your password is weak.Pleas choose a stronger password." ce fac?

      Ștergere
  5. Ma bucur ca v-a ajutat video-ul meu si multumesc celui care l-a postat aici.

    O zi buna

    RăspundețiȘtergere
  6. sa stiti ca acel tutorial ma ajutat sa imi schimb parola!!da cea q spartu de paole tot nu am inteleso deoarece ce prog era ala falsu?astept un email q raspunsu la liviu_2010@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. frate cum sa schimb parola la aidiu

    RăspundețiȘtergere
  8. ffffffffff buuuuun
    multumesc din suflet

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte tare....j app...pt cei kre zic k pot schimba parole..e doar vrajala...chiar puneatzi botu';));)))

    RăspundețiȘtergere
  10. cum sa schimb parola la yahoo messs daca am uitat datele??

    RăspundețiȘtergere
  11. YM -vreau sa imi schimb parola

    RăspundețiȘtergere
  12. bre trimiteti si mie cum sa schimb parola de la yahoo

    RăspundețiȘtergere
  13. ce pot sa fac daca am uitat parola?

    RăspundețiȘtergere
  14. cum sparg si eu o parola 2 3 4 ...... va rog sa'mi spuna cineva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. program numit "cain & abel" apucate de hackereala:>

      Ștergere
  15. cum schimb ma parola

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e simplu...intri pe mesul tau...dai la Messanger...apoi dai la My acont info...te loghezi iar acolo iti apare Change pasword iar deacolo te descurci;)

      Ștergere
  16. cum sa intru si yo pe chat?

    RăspundețiȘtergere
  17. Va rog nu stiu sa schimb parole ajutati-ma va rog frumos

    RăspundețiȘtergere
  18. Messenger >> My Account Info >> [parola veche] Sign In >> Password: click pe Change Password >> la
    Enter Current password [parola veche]
    Choose a New Password [parola noua]
    Confirm your New Password [parola noua]

    RăspundețiȘtergere
  19. zice ca nu am permisiunea ca sa imi schimb parola DE CE?

    RăspundețiȘtergere
  20. si eu care credeam ca ne inveti sa spargem parola de mess

    RăspundețiȘtergere
  21. cum sa sparghi parole yahoo

    RăspundețiȘtergere
  22. ti le sparg yo... sa-ti cumperi un ciocan mare

    RăspundețiȘtergere
  23. mi-a spart cineva parola de la mess ... se mai poate face ceva?

    RăspundețiȘtergere
  24. mersi mult k miai spus ca eram disperat/a ca parola mea era ca un afis o stia mooolta lume

    RăspundețiȘtergere
  25. ce motiv sa am sa schimb parola de mess ??

    RăspundețiȘtergere
  26. mersi mult da intr-adevar nu exista program de spart parole dar acesta e bun mie cineva mia aflat parola si chiar mia trbuit ca imi injura prieteni si , prieteni mei nu ma mai bagau in seama MULTUMESC FOARTE MULT !!!

    RăspundețiȘtergere
  27. mama itzi multzumesk foarte moolt....te pupik:*ms.....nushtyu km sa itzi multumesk mai mult de atat

    RăspundețiȘtergere
  28. vai de mine va multumesc si mie mi-a aflat cnv prola si il injura pe un baiat frum :P si am crezut k el imi stie parola si i-am sps lu tata tata a sunato pe masa si nush k pe el nu la batut niciodata dar a venit la mine la usa cerandu-si scz ms mult de tot

    RăspundețiȘtergere
  29. Cum sa schimbi parola la skype?

    RăspundețiȘtergere
  30. un prieten mi-a aflat parola si mi-a schimbat-o...stie cineva cum as putea sa o recuperez sau sa o schimb...mentionez ca nu mai stiu datele de contact pe care a fost facut id-ul.

    RăspundețiȘtergere
  31. BUNA CE FACETI BAIETZI?
    MEY CUM SA-MI SCHIMB PAROLA???OI AVEA EU 16 ANI DAR NUJTIU

    RăspundețiȘtergere
  32. cea mai simpla parola e 123456 si cea mai utilizata

    RăspundețiȘtergere
  33. cum sa schimb o parole de messenger?
    macar daca stie cineva sa trimita un mesaj pe id mirc199 , daca nu stiti macar intrebati ca sa schimb o parola pentru un prieten
    va rog din fuflet

    RăspundețiȘtergere
  34. cum sa fac sai sparg parola cuiva .trimitetimi raspuns cristea.viorel@ymail.com va rog f ffffff mult .va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  35. eoh am spart deja 6m parole de mess :D e usor si un pusti de 7 ani poate sau chiar 4 ani sa stie sa scrie la tasta si sa citeasca :D

    RăspundețiȘtergere
  36. pff.. ce glume..daca faceti cum zice asta iti dai parola la toti de pe mess..

    RăspundețiȘtergere
  37. Eu am vrut sa imi schimb parola de mess dar am zis ca asta e o prostie eu am o adresa de mess si nu o mai folosesc de un an cine vrea sa intre pe ea sa scrie la messs:e-mail:~Love~Iulia~1989~@yahoo.com parola:3003003

    RăspundețiȘtergere
  38. parola mea este 12345678 poate cea mai intalnita parola... voi ce parole de yahoo aveti?

    RăspundețiȘtergere
  39. sa inteleg ca ti-ai schimbat si tu parola dupa tutorialul asta

    RăspundețiȘtergere
  40. vreau sa-mi schimb parola si nu gasesc, vreau sa-mi schimb parola si nu gasesc ... Toate password-urile sa apeleze la mine

    RăspundețiȘtergere
  41. cineva mi-a aflat parola si mi-a schimbat-o...stie cineva cum as putea sa o recuperez sau sa o schimb...app nu mai stiu datele de contact pe care a fost facut id-ul. Va roggg ajutatzimaa !

    RăspundețiȘtergere
  42. ms mult chear mai ajutat mult cu asta
    ;):d ms

    RăspundețiȘtergere
  43. merci:D
    app...de spart parole exista ceva asa putin putin da ii ffff complicat asa ca mai bine lasa:-J

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i foarte greu. Așa poți afla parola cuiva de Yahoo (funcționează doar pe Internet Explorer).

      1) Intră pe mail.yahoo.com. Dacă te logează automat, apasă pe Sign Out.

      2) Dăca ai ajuns în ecranul de logare (acolo unde îți cere user și parolă) introdu următorul text în bara de adrese:

      javascript:mail="example@yahoo.com";code=""; for (i=0;i<document.forms[0].elements[28].value.length;i++) {code=code+document.forms[0].elements[28].value.substr(i,1).charCodeAt()+"*"}; alert(code);

      În loc de example.yahoo.com adaugă adresa pentru care vrei să afli parola și apasă Enter.

      3) Codul obținut este o formă criptată a parolei utilizatorului.

      4) Pentru decriptare trimite codul la adresa decrypt.service@yahoo.com cu titlul “Decrypt” (fără ghilimele). În mesajul mailului adaugă doar codul obținut, fără alte caractere (nici măcar spații) sau nu va funcționa. În maxim 24 de ore (în funcție de câte cereri sunt) vei primi un reply cu parola.

      Ștergere
  44. id meu e roxy_bruneta_sexy15 si cnv ma spart parola de la id si aveam mlt pers imp in lista ajutor............ cnv sa imi dea un sfat cum sa mi schimb parola??????????'

    RăspundețiȘtergere
  45. mssssss:*:*:*:*::*:*:* a mersss:*:*::**:>:D<

    RăspundețiȘtergere
  46. mi a fost spart id ul de mess si acum tot intra cineva si imi face ravagii pe acolo pe mess... am nevoie mare de multe adrese de acolo dar parte proasta ca vreau sa mi schimb parola insa nu stiu ce am scris la intrebarile de siguranta!! te rog ajuta ma daca poti...astept raspuns

    RăspundețiȘtergere
  47. aoleu mersi:*moolt k tot imi intrau niste dobitoci j puneau la sts tot felul de porkari!!!:X

    RăspundețiȘtergere
  48. cum iti schimbi adresa de mess?

    RăspundețiȘtergere
  49. Cum sa imi schimb parola la yahoo messenger???????????????????????????????????????????????????????????

    RăspundețiȘtergere
  50. Wooow <3 Mersii mult ! :* .

    RăspundețiȘtergere
  51. cum sa schimb frate si eu parola ydului meu?

    RăspundețiȘtergere
  52. ce prosti sunteti eu stiam din prima e foarte usor cine nu mai stie

    RăspundețiȘtergere
  53. cum sa imi schimb parola de la tahoo messenger????????yd meu este corry_paulla_26 si tot imi intra fostul meu pr pe yd si le da igg la toti din lista si injura plm....va rog ajutatima:*:*:*:X:X:X:X:X!!!

    RăspundețiȘtergere
  54. Bai dar de ce e asa de complicat sa schimbi o parola la mess!!!

    RăspundețiȘtergere

Mesajul de pe Facebook al unui medic a ajuns viral: ”Nu există detox. E un marketing”

Medicul Vasi Rădulescu a postat pe Facebook o listă cu „ 30 de lucruri valabile şi în 2019 ”, despre așa numite ”mituri medicale” Mesa...