miercuri, 22 august 2007

Coca-Cola lanseaza o noua bautura cofeinizata necarbogazoasa

Coca-Cola Co., gigantul din industria FMCG, se pregateste sa lanseze o noua bautura racoritoare necarbogazoasa cu aroma de cofeina, pana la sfarsitul anului viitor, potrivit unor surse din piata, citate de publicatia BrandRepublic. Deocamdata, nu s-a stabilit ce nume va purta noul produs, oficialii companiei declarand ca trebuie sa aleaga intre trei denumiri potentiale: Kahe, Truvia si Tevai.
Anul trecut, corporatia americana a lansat, pe pietele din Statele Unite ale Americii si din Franta, Coca-Cola Blak, o bautura cu gust de cafea, care s-a identificat drept un produs destinat adultilor aflati in cautarea unei alternative pe segmentul bauturilor cu un continut ridicat de cofeina. Aceasta miscare sustine recenta strategie a companiei de a-si imbogati portofoliul cu noi marci pentru a-si intari pozitia pe piata americana.

De asemenea, Coca-Cola Co. a anuntat ca va introduce Coca-Cola Diet Plus pe piata din Marea Britanie. Bautura, care se doreste a fi o varianta a brandului Coca-Cola Diet, a fost lansata in SUA si in Belgia la inceputul anului curent. Produsul beneficiaza de o campanie publicitara ampla, publicul-tinta fiind femeile de 20-30 de ani.

Lansarea noului produs vine intr-un moment cand preferintele consumatorilor tind tot mai mult catre bauturi sanatoase, fara zahar si, implicit, fara calorii, cu un aport cofeinizat minimalizat. La sfarsitul anului trecut, compania a experimentat o noua miscare pe pietele emergente cu un ritm de crestere a volumelor de vanzare lent, anuntand ca initiaza un plan de lansare a unor noi produse precum bauturile premium, ceaiul si cafeaua.
Decizia oficialilor gigantului din industria FMCG vine ca raspuns la o tot mai acerba competitie cu rivalul sau, PepsiCo, foarte apreciat pentru reducerea dependentei companiei de vanzarile la bauturile carbogazoase prin concentrarea asupra ofertei de gustari, precum Frito-Lay Snacks. Unii analisti financiari nu s-au declarat incantati de noua strategie a celor de la Coca-Cola Co., afirmand ca miscarea a fost una previzibila si lenta, cu slabe sanse de a se impune ca un producator important pe piata bauturilor necarbogazoase.

Pe pietele regionale, volumul vanzarilor inregistrate de Coca-Cola HBC a avansat cu 18% in primele sase luni ale anului, la 453 de milioane de navete, o evolutie puternic sustinuta de ritmurile exprimate cu 2 cifre raportate pe piata din Romania. Coca-Cola HBC, gigantul din industria carbogazoaselor, a raportat o crestere a profitului net de 28% pe primul semestru, ajungand pana la valoarea de 221,7 milioane de euro, ca urmare a majorarii profitului operational si a investitiilor teritoriale profitabile.

Recent, corporatia a lansat pe 8 piete bautura carbogazoasa Coca-Cola Zero, ceea ce a adus o crestere a valorii marcii Coca-Cola cu pana la 10%, in primul semestru al anului curent. Reprezentantii Coca-Cola HBC au anuntat ca se asteapta la un total al cheltuielilor de 525 de milioane de euro pentru anul acesta, prevazand o descrestere a costurilor materiei prime pe cel de-al doilea semestru.
Sursa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

subscribe to BloggerStopAboneaza-te prin e-mail :

E-mail: